Menu
Alışveriş Sepeti

İade ve Değişim Süreci


İade ve Değişim


Selkamutfak.com.tr alışveriş sitesinden satın aldığım ürün ya da ürünlerde değişim yapabilir miyim?  


selkamutfak.com.tr adresi üzerinden yapılan alışverişlerde ürünlerin hasarlı, eksik ve defolu olmaması durumunda ürün değişim işlemleri yapılmamaktadır.


 


Selkamutfak.com.tr alışveriş sitesinden satın aldığım ürün kusurlu olarak teslim edilir ise değişim yapabilir miyim? 


1.         Üretim hatası veya defolu ürünler için iade/değişim talebi. 


Üretimi hatalı veya defolu ürünlerin değişiminin talep edilmesi durumunda, gelmesi zorunlu olan sevk irsaliyesi veya e-fatura ile birlikte online satışlarda 14 gün içerisinde sorunlu ürün/ürünler ile birlikte aşağıda belirtilen iletişim kanalları üzerinden birebir değişim talep edilebilir. Gerekli kontroller yapılarak değişime uygunluk tespit edildiğinde ürün/ürünlerin değişimi yapılır. Değiştirilmek üzere firmamıza gönderilen ürünlerin kesinlikle kullanılmamış olması gerekmektedir. Ürün/ürünler fabrikamız stokları içerisinde yer almaması durumunda sorunlu olarak bildirilen ürünlerin iade ya da başka bir ürünle değişimi için siparişi oluşturan müşteri ile iletişim sağlanarak gerekli işlemler başlatılacaktır.


 


eticaret@selkamutfak.com


0212 659 88 98 - 0212 791 70 07


 


2.       Kırık, eksik veya hasarlı teslim edilen ürünlerde iade işlemini nasıl yapabilirim ? 


Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa;


·        Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun ve ürünün hatasını gösteren bir görsel alınız.


·        İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde aşağıda belirtilen iletişim kanallarından firmamız ile irtibat sağlayınız. Ya da iadeler kısmından iade talep formu doldurarak iade kodu alınız.


·        İletişim sağlandıktan sonra sizlere bildireceğimiz kargo firmasına, ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargoya teslim ederek iadenizi gerçekleştiriniz.


Siparişe ait kargoyu teslim aldıktan sonra en geç 3 iş günü içerisinde belirtilen işlemlerin yapılması gerekmektedir. Kırık/hasarlı/eksik ürünlere ait bildirim süresinin 3 iş gününü geçmesi durumunda şikayet dikkate alınmamaktadır.


 


eticaret@selkamutfak.com


0212 659 88 98- 0212 791 70 07


 


Online alışveriş sitesinden satın aldığım ürün ya da ürünleri ne kadar sürede iade etmem gerekiyor ?


 


Müşteri satın aldığı ürün/ürünleri teslim aldıktan sonra ‘‘Cayma Hakkı’’ kapsamında 14 gün içerisinde, yazılı olarak bildirerek ve iade koşullarını yerine getirerek ürün/ürünleri iade edebilir.


 


Selkamutfak.com.tr alışveriş sitesinden satın aldığım ürün ya da ürünlerin iadesini nasıl yapabilirim ?


Müşterilerimizin aşağıda belirtilen iletişim kanallarından firmamız ile iletişime geçerek ürün/ürünlerinin iade şartlarına uyulması durumunda iade işlemini gerçekleştirebilirler. İade işlemi yapılırken firmamız tarafından belirtilen iade kodları ile anlaşmalı kargolarla iade gönderimini yapabilirler.



İade Takip Kodunun geçerlilik süresi 14 gün olup, bu süre içinde iade kargonuzun tarafımıza ulaştırılması sağlanmalıdır.

İadesi istenilen ürün/ürünlerin paketi hasar görmemiş, kullanılmamış bir şekilde, tüm aksesuarları ve orijinal kutusuyla birlikte iade edilmesi gerekmektedir


 


İade işlemi sırasında ortaya çıkacak kargo masrafları müşteri tarafından mı karşılanıyor ?  


Selkamutfak.com.tr ’den satın alınan ürün/ürünlerin, müşteri tarafından 14 gün içinde -Cayma Hakkı kapsamında- iade edilmesi durumunda ortaya çıkacak kargo masrafları Selkamutfak tarafından karşılanır, kısmi iadelerde kargo ücreti iadesi yapılmamaktadır.


 


İade ettiğim ürün ya da ürünlerin ücretini ne kadar sürede alabilirim ?


 


İade ettiğiniz ürün/ürünleriniz merkezimize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek kredi kartınıza iade işlemi gerçekleştirilir.


Bankanıza bağlı olarak, iadenizin kredi kartınıza yansıması 14 iş günü içerisinde gerçekleşecektir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve selkamutfak.com.tr  nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.


 


Ücret iadesi neden taksitli yapıldı ? 


Selkamutfak.com.tr ’den satın alınan ürün/ürünler için taksitli işlem yapılması durumlarında; Selkamutfak tarafından ücretin tamamının bir defada geri ödemesi yapıldığı halde çalıştığınız banka tarafından sizlere geri ödeme işlemi taksitli olarak yapılabilmektedir. Bu durumdan Selkamutfak sorumlu tutulamaz.


 


Teslim aldığım kargo ile ilgili yaşadığım sorunlarda ne yapmalıyım ?


 


Kargo gönderiniz ile ilgili herhangi bir sorunla karşılaşmanız halinde, yaşadığınız durumun ürün ve irsaliye fotoğrafını, teslimat tarihinden itibaren en geç 3 iş günü içinde eticaret@selkamutfak.com  mail adresimize mutlaka bildirilmesi gerekmektedir.


 


eticaret@selkamutfak.com


0212 659 88 98- 0212 791 70 07